Klasa 3a została wprowadzona w świat gry Blockly Games. Jest ona przeznaczona dla dzieci, które nie miały wcześniejszego doświadczenia w programowaniu komputera. To doskonałe ćwiczenia do rozwijania logicznego myślenia, orientacji przestrzennej i skupiania uwagi.
Na kole informatycznym uczniowie klas drugich uczyli się programowania wykorzystując aplikację edukacyjną SCOTTIE GO! Na kole informatycznym uczniowie klas drugich uczyli się programowania wykorzystując aplikację edukacyjną SCOTTIE GO! Natomiast uczniowie z kl.5 na kole rozpoczęli naukę programowania w języku JavaScript na portalu Khan Academy – dzisiaj mieli do wykonania rysowanie z kodem.
Klasa 2b miała lekcję kodowania wykorzystując Magiczny Dywan.
Kodowanie - dzień drugi!
Uczniowie klasy 3b zmierzyli się z kodowaniem na kole informatycznym.
Kodowanie - dzień trzeci
Kolejne klasy - 5a, 5b, 5c, 6a, 6b i 2a - zmagały się z kodowaniem. Dla uczniów było nie lada wyzwanie, a co ważne, że podczas zabawy mieli możliwość sprawdzenia kodu w języku programowania JavaScript. :)
Kodowanie - dzień czwarty
Klasa 8a w ramach CodeWeek 2019 rozwiązywała łamigłówkę logiczną Wieżę Hanoi. To jest klasycznym przykład algorytmu rekurencyjnego używanego w nauczaniu informatyki. Tego dnia również kolejne klasy rozpoczęły przygodę z kodowaniem: 7b, 4a, 7a, 5c, 2c. Uczniowie z kl. 3a na kółku informatycznym programowali zadania dla Scottiego celem dotarcia na kolejny kontynent Ameryka Południowa.
Kodowanie - dzień piąty
Tego dnia do kodowania przystąpiły uczniowie z klas 2b, 3b, 8a.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego
ul. Mickiewicza 56B,
82-500 Kwidzyn
Telefon: +48 55 279 42 75
Faks: +48 55 279 43 75
e-mail:
Sekretariat jest czynny:
codziennie 7:30 - 15:30
Dyrektor Szkoły:
poniedziałek - piątek
Pedagog i Psycholog szkolny:
>> godziny pracy <<
Pielęgniarka:
>> godziny pracy <<